פילטיס

פילטיס – מהו פילטיס ?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים נחשפים לאימוני פילטיס לא מעט מכוני כושר, ומועדוני אירובי,מלמדים את שיטת פילטיס , לשיפור היציבה של הגוף ולשיפור הכושר הגופני.

שיטה שהומצאה ב1926, על ידי יוזף פילטיס שעל שמו נקראת השיטה.השיטה נועדה לשפר את היציבות של הגוף ולמנוע מאמץ מיותר של השרירים ביום-יום. השיטה משיגה את יעדיה, באמצעות שימוש נכון ומושכל של השרירים באופן כזה שהגוף מתרגל לעבוד נכון עם השרירים, בכל תנועה שלו. מאפשר לגוף ליצור תנועות רחבות בלי ליצור לחץעל עמוד השדרים והמפרקים.

פילטיס כוללת בתוכה מספר תרגילים, הניתנים לביצוע הן באופן עצמאי בבית, אך עדיף לבצע אותם, עם מאמן.
תרגיליה מאופיינים במספר החזרות המועט והקצר שלהם, למנוע התעייפות של השרירים. כל תרגיל, חייב להיות מבוצע עם גב בהקשתה טבעית, כאשר הגוף מיוצב. כך השרירים נבנים בצורה נכונה, ומתרגלים עבודה גם עם שרירים חלשים יותר.

פילטיס

תרגילים

התרגילים הידועים הם:

  • ברידג'ינג, תרגיל שמתחיל במצב שכיבה על הגב עם רגליים כפופות, ואז מרימים את האגן, ומייצבים את הגוף על כפות הרגליים והשכמות. לתרגיל ניתן להוסיף, דרגות קושי, דוגמת משקולות להפעלה בידיים.

  • רול אפ-רול דאון, מתחילים את התרגיל בשכיבה על הגב, מושיטים ידיים לפנים, ועולים בעקבותיהן באמצעות הבטן, למצב ישיבה, עד שמתכופפים קדימה ונוגעים ברגליים.

  • ישנם תרגילים  שנעשים באמצעות, בלון אוויר, גומיות, חבל ומשקולות. שימוש בחפצים אלו, ייעשה במשך התקדמות האימון, ובעצת מדריך.

למי זה מתאים ?

למי שמעוניין בחיזוק השרירים, ובהפעלה טובה יותר של הגוף. מומלץ לנשים בהיריון, שאינן יכולות לערוך אימוני כושר רגילים, ולמי שעובר תהליך שיקומי. ספורטאים רבים, עורכים אימוני פילטיס, בטרם הם מתחילים את האימון שלהם.
החיסרון שזו איננה שיטה של ירידה במשקל.

מידע נוסף על פלאטיס תוכלו למצוא כאן



משרד ראשי: התעש 20 בית הפעמון כפר סבא, 1800-390-555 | info@upstyle.co.il

אפסטייל - מרכז להדרכה אישית, מאמני כושר אישי, אימון כושר אישי, אימוני כושר לילדים, אימוני כושר לנוער, הדרכה אישית ע"י מאמני כושר, BMI, דופק מטרה, שריפת שומנים, חיטוב ועיצוב הגוף, בניית עצם, תזונה ועוד...


קידום אתרים אורגני - YoYoSEO